آموزش رایگان مرواربافی در تویسرکان همدان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری دوره آموزشی رایگان رشته مرواربافی برای هنرجویان این رشته هنری در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، اسحاق ترکاشوند گفت: در راستای سیاست‌های کلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی‌بر، برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در حوزه صنایع‌دستی، ۲ دوره آموزش مرواربافی با حضور بیش از ۳۰ نفر از بانوان در روستای جرا و شهر تویسرکان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان افزود: این دوره‌ها  به منظور آموزش و توانمندسازی جامعه مخاطب به ویژه زنان سرپرست در راستای  ایجاد درآمد پایدار در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: متقاضیان بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی رایگان در حوزه صنایع‌دستی می‌توانند با مراجعه به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  محل زندگی خود  درخواست خود  برای شرکت در این دوره‌ها  ارائه کنند.

او در پایان گفت:  فعالان حوزه صنایع‌دستی در انتهای دوره و با اخذ مجوز فعالیت از مزایای تسهیلات کم بهره نیز برخودار می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha