جای فرش دستباف قم در نمایشگاه بین‌الملی گردشگری خالی است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر ضرورت افزایش تعامل بین دستگاه‌های متولی در رونق بخش گردشگری گفت: در این نمایشگاه جای فرش دستباف خالی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: آن چه در این نمایشگاه، از استان قم در معرض دید و معرفی قرار گرفته، فقط بخشی از توانمندی‌های این استان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، نمایشگاه خوبی بود و در غرفه استان قم نیز شاهد نمایش برخی از بناهای تاریخی و گردشگری این استان بودیم.  

او با بیان این که ظرفیت قم در این حوزه بیش از این است، افزود: لازم است که سایر ادارات، اتحادیه‌ها و اصناف در این زمینه همکاری بیش‌تری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم داشته باشند و ضرورت دارد که در چنین نمایشگاه‌هایی حضور بیش‌تری داشته باشیم.

او خاطرنشان کرد: سالانه افزون بر ۲۵ میلیون گردشگر داخلی و خارجی وارد قم می‌شوند و این استان می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌های لازم، ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح‌هایی همچون فرودگاه و مونوریل در جذب گردشگران در استان قم از اهمیت ویژه‌ای برخودار است که رییس‌جمهوری نیز نسبت به تسریع در تکمیل آن‌ها تأکید داشته است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای بازدید عموم دائر است و غرفه استان قم در سالن ۳۸B قرار دارد.   

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha