توصیه می‌کنم همه مردم به سیستان و بلوچستان سفر کنند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: توصیه می‌کنم که همه مردم به سیستان و بلوچستان سفر کرده و از نزدیک با قابلیت‌ها و ظرفیت های این استان آشنا شوند.  

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، فرهاد بشارتی در بازدید از غرفه سیستان و بلوچستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: با حضور در غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران از نزدیک با میوه‌ها و محصولات کشاورزی و غذاهای محلی استان آشنا شدم.  

این بازیگر افزود: به زودی و در فرصتی مناسب برنامه‌ای با محوریت گردشگری در دست تولید داریم که به سیستان و بلوچستان سفر خواهیم کرد و از نزدیک جاذبه های دیدنی، زیبا و بکر استان را به مردم ایران و گردشگران داخلی و خارجی به نمایش خواهیم گذاشت.  

او افزود: موضوع محروم بودن سیستان و بلوچستان یک باور غلط است و توصیه می‌کنم همه مردم به این استان سفر کرده و از نزدیک زیبایی آن را مشاهده کنند و با مردمان خونگرم این خطه بیشتر آشنا شوند تا فرهنگ غنی سیستان و بلوچستان با کل کشور پیوند بخورد.  

بشارتی ادامه داد: با ورود گردشگران داخلی و خارجی بازار کار نیز ایجاد خواهد شد و جوانان این خطه مشغول کار ثابت و خوبی خواهند شد و در کاهش نرخ بیکاری استان نیز تاثیر مستقیمی دارد. 

آرزوی بازیگر سینما و تلویزیون برای مردم سیستان و بلوچستان 

یکی دیگر از بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون گفت: با حضور در این غرفه از صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و غذاهای بومی سیستان و بلوچستان لذت بردیم. 

علی کاظمی افزود: از خداوند بهترین‌ها را برای مردم این استان آرزومندم و انشالله که همیشه خوش و خرم باشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha