نمایشگاه گردشگری برای تسهیل ارتباط و تعامل بسیار مؤثر است

رئیس انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: توسعه صنعت گردشگری و شکوفایی اقتصادی با فعالیت خلاقانه دفاتر خدمات مسافرتی و تقویت زیرساخت‌ها امکان پذیر است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محمد فیضی پنجشنبه ۲۶ بهمن در آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران ضمن بازدید از غرفه همدان گفت: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان با معرفی شصت و چهار دفتر خدمات مسافرتی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری کشور حضور موفقی داشت.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان با اعلام این خبر بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری و شکوفایی اقتصادی در این بخش با تقویت زیرساخت‌ها امکان پذیر است و برگزاری نماشیگاه‌های گردشگری به لحاظ گردآمدن نمایندگان فرهنگ‌های مختلف ایران در یک مکان و تسهیل ارتباط و تعامل با یکدیگر در زمینه رصد مشکلات و یافتن راهکارها بسیار مؤثر است

او با بیان اینکه ۶۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان فعالیت می‌کنند، گفت: این دفاتر فرصت خوبی برای همدان‌شناسی و معرفی مناطق گردشگری استان فراهم کرده است.

فیضی با تاکید بر لزوم تسهیل بخشی سفر به همدان و همدان گردی، بیان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دسترسی گردشگران به نقاط بکر و دیدنی همدان را سهولت می‌بخشند و از این رو باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

او با اشاره به قابلیت‌های فراوان گردشگری استان، افزود: «داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی در کنار ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، می‌تواند در رشد و توسعه پایدار استان نقش مهمی ایفا کند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان با تاکید بر اینکه مشتری‌مداری  در اولویت برنامه‌ها و اهداف مدیران دفاتر خدمات‌مسافرتی و جهانگردی همدان قرار دارد، یادآور شد: امیدواریم با افزایش انسجام و هماهنگی میان بخش خصوصی و دولتی شاهد رشد روزافزون صنعت گردشگری و توسعه اشتغال در این حوزه  باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha