فیلمنامه کوتاه «یکشنبه» جایزه جشنواره «وحشت، دوربین، حرکت» را دریافت کرد

فیلمنامه کوتاه داستانی «یکشنبه»  به نویسندگی ایمان داوری جایزه دوم بهترین پیچش (twist) داستانی فیلمنامه کوتاه از جشنواره «وحشت، دوربین، حرکت» در آمریکا را دریافت کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمنامه کوتاه داستانی «یکشنبه»  به نویسندگی ایمان داوری در  جدیدترین رقابت بین‌المللی خود جایزه دوم بهترین پیچش (twist) داستانی فیلمنامه کوتاه از جشنواره «وحشت، دوربین، حرکت» در کشور آمریکا را دریافت کرد تا به دومین موفقیت خود در جشنواره‌های جهانی دست پیدا کند.

این جشنواره که فقط  توجه و تمرکز خود را روی فیلمنامه‌های ژانر وحشت گذاشته، در روزهای گذشته به پایان رسید و با اعلام اسامی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، نهمین دوره آن با رقابت فیلمنامه‌هایی از نقاط گوناگون جهان  به پایان رسید.

فیلمنامه «یکشنبه» پیش از این نیز  در بخش نهایی هشتمین  جشنواره «۱۳ ترس» در آمریکا کاندیدای دریافت جایزه شده که نتایج نهایی آن در ماه مارس سال جاری اعلام خواهد شد.

ایمان داوری یکی از فیلمنامه نویسان و کارگردانان موفق ایرانی است که آثار مختلفی در قالب فیلم و فیلمنامه در جشنواره‌های مختلف بین المللی داشته و جوایز متعددی را نیز کسب کرده است.

این فیلمنامه‌نویس و کارگردان پیش از این جایزه اول جشنواره فلیکر رود آیلند آمریکا برای فیلمنامه «خوابِ بیدار» (sleep no more)، جایزه فیلمنامه کوتاه جشنواره گندم‌های طلایی ترکیه برای فیلمنامه «رهایی» (set free)، جایزه بهترین فیلمنامه فستیوال پنج قاره‌ی ونزوئلا برای فیلمنامه x، جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره HYBRID GENRE film France، جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره Only the best film در آمریکا و و لوح تقدیر جشنواره A Royal Chance Film Festival در آمریکا را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120100045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha