تردد بیش از ۴میلیون خودرو از محورهای قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین از تردد ۴میلیون و ۴۴۶هزار و ۷۳۳ دستگاه خودرو از ۲۵ تا پایان ۲۸ اسفندماه جاری از راه‌های ارتباطی این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، جواد حق‌لطفی روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: میزان تردد خودروها از جاده‌های ارتباطی این استان در مدت مشابه سال گذشته ۴میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۷۲ دستگاه بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین ادامه داد: در حوزه جابه‌جایی تعداد مسافران از طریق پایانه‌های حمل مسافر استان هم باید گفت که طی همین مدت ۱۳هزار و ۸۲۹ مسافر توسط اتوبوس و سواری جابه‌جا شدند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۶هزار و ۳۹۳ مسافر بود.

او افزود: میزان تردد خودروها روز گذشته دوشنبه یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۴۸ دستگاه بود که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هفت درصد افزایش روبه‌رو بوده‌ است.

حق‌لطفی اضافه کرد: با توجه به حجم تردد خودروها و ترافیک سنگینی به‌علت مسدود شدن برخی از جاده‌های منتهی به شمال کشور از مرکز و سرریز آن به استان قزوین، به رانندگان توصیه می‌کنیم در طول سفر، ضمن رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیرهای ناگهانی اجتناب کرده و به ازای هر دو تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha