به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، محمد محسنی روز جمعه ۱۰ فروردینماه ۱۴۰۳ در این جلسه با اشاره به بازدیدهای انجامشده از شهرستانهای غرب استان گفت: در حوزه خدمات دریایی و خدمات شهری و خدماترسانی در حوزه شهری از وضعیت مطلوبی برخوردار بود.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه شهر بندرعباس بهمثابه ترمینال توزیع مسافر و گردشگر است و مسافران و گردشگران اول به مرکز استان وارد میشوند، افزود: انصافاً شهرداری بندرعباس چه در حوزه زیرساختهای اسکان و چه در حوزه تفرجگاهها خوب عمل کرده است.
او افزود: یک همافزایی خوبی در حوزه شهرها و روستاها اتفاق افتاده است و خدا را شکر رضایتمندی مسافران و گردشگران را به دنبال داشته است.
محسنی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات بهصورت روزانه بررسی میشود، اظهار کرد: امسال کمترین شکایات را چه در حوزه اقامت، دسترسی به امکانات و خدمات ثبتشده که این نشاندهنده زحمات و تلاش کمیتههای سیزدهگانه بوده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان افزود: تمام تعهداتی که به عهده اعضا گذاشتهشده و با رصدی که بازرسان داشتند، انجامشده است.
او با اشاره به اینکه مزیت غالب استان دریا است، بیان کرد: به همت بنادر و دریانوردی استان کار جابهجایی ۲میلیون و ۷۰۰هزار نفر از سرزمین اصلی به جزایر هفتگانه استان که امکان تردد بوده اتفاق افتاده است.
محسنی افزود: جابهجایی ۵۰۰هزار خودرو در کلام آسان است و این نتیجه تلاشهای بنادر و دریانوردی استان بوده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه حضور فراجا در اقصی نقاط استان یک قوت قلب و شعاع امنیتی ایجاد میکند، عنوان کرد: این متمایز بودن حضور عوامل فراجا را نشان میدهد که جا دارد از زحمات این عزیزان نیز تشکر کنم.
محمد مرودی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائممقام ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در ادامه گفت: حوزه خدماترسانی بهخوبی عمل کردند و همه پایکار بودند و این جای تقدیر است.
او افزود: در بازدیدهای انجامشده هیچگونه نارضایتی در حوزه خدمترسانی به مسافران و گردشگران نداشتیم.
انتهای پیام/
نظر شما