بهگزارش میراثآریا بهنقلاز روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، حمید عباسزاده گفت: روز جمعه ۱۰ فروردینماه ۱۴۰۳ همزمان با فعالیت ستاد سفر، به اتفاق جمعی از همکاران، ضمن شرکت در نماز جمعه و با هدف ارتباط دوسویه با مردم و همشهریان و درک بهتر مشکلات و رسیدگی به موقع به خواستههای درست، میز خدمت در مصلای قاین برپا شد.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قاینات اضافه کرد: وجود میز خدمت، فرصت مغتنمی است که بیواسطه در جریان امور قرار گیریم و انشاءالله حاصل این امر، انتقال مستقیم مطالبات و نظرات مردم است و امیداوریم که برآیند شرکت در این امر، کاهش فاصله و تحکیم اعتماد مردم به مسئولان باشد.
او تشکیل میز خدمت را یکی از مصادیق جهاد تبیین و ارائه خدمات کارآمد به مردم را از جمله اهداف این حضور دانست و اضافه کرد: شفافسازی و ضرورت خدمترسانی باکیفیت به مردم، یکی از سیاستها و اولویتهای اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قاینات است که ارتباط چهره به چهره با مردم، اقدامی سازنده و مهم در این زمینه قلمداد میشود.
انتهای پیام/
نظر شما