افتتاح نمایشگاه دائمی وسایل نقلیه تاریخی در اصفهان

نمایشگاه دائمی وسایل نقلیه تاریخی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان اصفهان و انجمن وسایل نقلیه تاریخی این استان گشایش یافت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این نمایشگاه با حضور بیش از یک هزار نفر از علاقه مندان به خودرو و تاریخچه وسایل نقلیه، در مراسمی افتتاح شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه دائمی وسایل نقلیه تاریخی با ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه تاریخی و کلاسیک، در شهرستان گزِ بُرخوار در شمال استان اصفهان واقع شده است.

این نمایشگاه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ و روزهای پنج شنبه ۹ تا ۱۴ پذیرای عموم علاقه مندان، مجموعه داران، ترمیم کنندگان خودروهای کلاسیک و ارئه دهندگان خدمات جانبی مرتبط، خواهد بود.

شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی، معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخش مهمی از میراث فرهنگی و صنعتی تاریخ معاصر ایران و ایجاد محفلی برای تبادل نظر علاقه مندان و متخصصان حوزه خودرو از مهمترین اهداف راه اندازی این نمایشگاه است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020500268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha