آغاز فصل جدید همکاری های مشترک میراث فرهنگی و بنیاد شهید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان از آغاز فصل جدید همکاری های مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم ۶ اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم آنها بر همه ما یک تکلیف است و در همین راستا بازدیدهای خانوادگی این عزیزان از تمامی موزه های استان در سال‌جاری رایگان خواهد بود.

او افزود: میراث‌فرهنگی و بنیاد شهید می‌توانند با مشارکت یکدیگر اقدامات شاخص و هدفمند خوبی را در راستای اهداف و مأموریت های خود اجرایی کنند که با توکل بر خداوند امسال محقق خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی استان در این دیدار همچنین روند پرونده‌های تعدادی از همکاران و صنعتگران استان را پیگیری کرد و مدیرکل بنیاد شهید نیز قول مساعد برای تسریع رسیدگی داد.

طهرانی مقدم همچنین بر راه اندازی موزه شهدا در گلزارهای شهدا تاکید کرد و گفت: با مشارکت خانواده‌های شهدا و ایثارگران میشود  تا موزه ای مختص شهدای استان از دوران دفاع مقدس تا شهدای تروریستی را مهیا کنیم تا این موزه سندی زنده بر افتخارات مردم شهید پرور سیستان وبلوچستان باشد.

به گفته طهرانی مقدم، ایجاد مسیر گردشگری سبز در منطقه حوض دار یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی این اداره کل است که حدود دو هزار درختچه با نام یک شهید معزز استان با مشارکت بنیاد شهید و منابع طبیعی کاشته می شود تا هم نام و یاد شهدا همواره زنده بماند و هم مسیری زیبا و سبز برای گردشگران و مسافران ورودی به این منطقه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha