معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و زنجیره ارزش صنایع‌دستی گیلان در نمایشگاه ایران «اکسپو»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از ارائه بسته‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و معرفی صنایع‌دستی استان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: استان گیلان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران ضمن ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و جاذبه‌های حوزه گردشگری و معرفی محصولات دارای قابلیت صادراتی صنایع‌دستی و با ارائه کتابچه و بروشورها، توانمندی‌های صادراتی استان را معرفی و خواهیم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان معرفی ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی استان در نمایشگاه «ایران اکسپو» را ضروری دانست و تأکید کرد: بی‌تردید «ایران اکسپو»، فرصت طلایی برای ارائه توان و دستاوردهای استان فارس به بازدیدکنندگان تجاری خارجی و داخلی است.

او در ادامه  تأکید کرد: یکی از اولویت‌های حضور استان در این دوره از نمایشگاه اکسپو معرفی زنجیره‌های ارزش بود که اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این راستا زنجیره ارزش صنایع‌دستی در حوزه‌های مختلف را در این نمایشگاه عرضه و تبلیغ کرد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادراتی این حوزه برای سرمایه‌گذاران تبیین شد.

او همچنین یادآور شد: در این نمایشگاه به‌جز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، استانداری گیلان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، سازمان جهاد کشاورزی و... حضور دارند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) قرار است از شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهرن برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha