پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: با همکاری ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حفاظت محیط زیست و شهرداری قاین و به همت و دعوت باشگاه کوهنوردی بزرگمهر قاینی، منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر از وجود زباله پاکسازی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: این برنامه با شعار با طبیعت مهربان باشیم و با حضور جمعی از ورزشکاران، کارکنان ادارات، اعضای باشگاه‌های کوهنوردی، سمن‌های محیط زیست، هیأت‌های کوهنوردی و ورزش‌های همگانی اجرا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات ضمن تقدیر از مدیریت باشگاه بزرگمهر قاینی که در طول سال‌های گذشته نیز به دفعات این برنامه را تدارک دیده‌اند و تشکر از عزیزانی که در برگزاری آن مشارکت کردند، گفت: منطقه گردشگری بوذرجمهر قاینی از جمله مناطق نمونه استان است که همه روزه مورد مراجعه تعداد زیادی از همشهریان و مسافرین قرار می‌گیرد.

او افزود: مشکل آلودگی محیط زیست را نه یک مشکل منطقه‌ای، بلکه مسئله‌ای جهانی دانست که نتیجه عملکرد خود ماست که در پی پیشرفت فن‌آوری و صنعت به صورت تصاعدی افزایش یافته است. بنابراین جلوگیری از آلودگی‌ها اهمیت داشته و جا دارد مسائل محیط زیست، جزو مهم‌ترین نگرانی‌های ما باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021000519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha