برگزاری گشت دریایی در خلیج فارس

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری از برگزاری گشت دریایی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در سواحل مکران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خیرالنساء امیری اظهار کرد: به مناسبت روز ملی خلیج فارس گشت دریایی در محدوده خلیج چابهار با شناورهای ندسا برگزار شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری افزود: به همین مناسبت مراسم ویژه بزرگداشت ۱۰اردیبهشت روز ملی خلیج فارس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، اعضای شورای تامین و شورای اداری در محل پایگاه مستقل امام علی علیه السلام نیروی دریایی سپاه چابهار برگزار شد.

معاون استاندار در این مراسم اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس برای همیشه نماد دانایی و توحید و سند هویتی تاریخ ایران اسلامی محسوب می شود و تا ابد ماندگار خواهد ماند.

جواد سپاهی افزود: پاسداشت روز ملی خلیج فارس نه تنها گرامی داشت خرد و اندیشه بلکه بزرگداشت روزیست که بشر تمام هویت تمدنی خود را به آن بدهکار است و خداوند را شاکریم که در سایه غیرت، همت و عزم ملی نام خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی برای همیشه در تاریخ ایران خواهد درخشید.

در ادامه این مراسم نیز گشت دریایی در محدوده خلیج چابهار با شناورهای ندسا برگزار شد و گوشه‌ای از خدمات ارزنده و اقدامات شایسته اقتدار نیروی دریایی سپاه در سواحل مکران به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021100568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha