دوره آموزشی صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات گردشگری لرستان برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری دوره آموزشی صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن پور روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه گفت: دوره فوق از جمله دوره‌های پنجگانه توانمندسازی شاغلین گردشگری بوده که در آن صرفه جویی انرژی در تاسیسات گردشگری مد نظر بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در روستای هدف گردشگری بیشه اظهار کرد: در این دوره سرفصل‌هایی از جمله انرژی‌های پاک و نحوه استفاده از انرژی پاک در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، استفاده از وسایلی با حداقل مصرف انرژی، تعامل جامعه محلی با گردشگران در خصوص حفظ محیط‌زیست روستا و همچنین حفظ طبیعت خدادادی ارائه شد.

او تصریح کرد: در دوره یاد شده راه حل‌ها و پیشنهادهایی در خصوص نظافت و پاکیزگی بهتره معابر و مسیرهای گردشگری روستای بیشه، استفاده کردن از جملات و کلمات انگیزشی در خصوص بهره‌وری و حفاظت بهتر از محیط زیست در محیط‌های مورد بازدید گردشگران توسط شرکت‌کنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021100580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha