پروژه گردشگری بیگان شیروان خراسان شمالی در چند قدمی اجرایی شدن

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در حاشیه ششمین نمایشگاه گردشگری ایران اکسپو ۲۰۲۴، مذاکرات خوبی با مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل درباره طرح مجتمع گردشگری بیگان در شهرستان شیروان انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این مطلب گفت: پس از ۲ سال پیگیری جدب سرمایه‌گذار برای مدرن‌ترین مجتمع خدمات‌رفاهی، سرگرمی و بین‌راهی در منطقه بیگان شهرستان شیروان، مذاکراتی با مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل انجام شد که به موجب آن اگر این پروژه‌ گردشگری راه‌اندازی شود نقش بسیار موثری در ماندگاری مسافر و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به مسافران و زائران در مسیر بین‌المللی حرم امام رضا (ع) به استان‌های شمالی کشور خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تاکید کرد: این مجتمع گردشگری سرگرمی در مساحتی به وسعت ۴۰ هکتار در مقیاس بسیار وسیع تعریف شده و شامل عناصر  مختلفی است که نیازمند سرمایه‌گذاری عظیمی توسط گروه توسعه اقتصاد ملل است.

او تصریح کرد: امید است با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط که می‌توانند در اجرایی شدن این پروژه نقش داشته باشند، در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی آن باشیم.

مستوفیان با بیان اینکه گروه توسعه اقتصاد ملل نیز آمادگی کامل خود را برای شروع پروزه در منطقه بیگان اعلام کرد، خاطر نشان کرد: می‌توان از ظرفیت گروه توسعه اقتصاد ملل برای ایجاد اشتغال پایدار، توسعه فضای گردشگری استاندارد و عناصر متنوع گردشگری استفاده کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تاکید کرد: امیداوریم در آینده علاوه بر این پروژه شاهد کلنگ‌زنی پروژه‌های دیگری در استان با همکاری با این گروه توسعه اقتصاد ملل باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha