تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد/ احداث بازارچه در ورودی شهرها به‌منظور ایجاد اشتغال برای بانوان لازم‌ الاجراست

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: با حمایت‌های این معاونت، تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد.

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رییس‌جمهوری افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آن‌ها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha