معرفی ۴۵ فرصت سرمایه‌گذاری زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون گردشگری استان زنجان گفت: ۴۵ فرصت سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه ایران اکسپو معرفی شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با اشاره به حضور زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان زنجان ۴۵ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی شد.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: استان زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و معرفی این استان به سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه بین‌المللی بود.

 او گفت: مشخصات تمامی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان‌سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شد و در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

آبیان با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات، مساعدت در واگذاری اراضی ملی و سایر حمایت‌های قانونی از جمله حمایت‌هایی استان که از سرمایه‌گذاران در این حوزه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021600797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha