نشست تخصصی «عفاف و حجاب» برای مدیران تأسیسات گردشگری استان مرکزی برگزار شد

نشست تخصصی آموزشی، توجیهی، پرسش و پاسخ با موضوع «عفاف و حجاب» با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مدیران تاسیسات گردشگری و کارکنان اداره کل برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، نشست تخصصی، آموزشی، توجیهی و پرسش و پاسخ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با موضوع  عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرخی دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر، مدیران تاسیسات گردشگری استان و همکاران اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد به موضوعاتی همچون اهمیت موضوع عفاف و حجاب در تحکیم بنیاد خانواده، آسیب‌شناسی بدحجابی، نقش رسانه در آگاه‌سازی عموم مردم، تبلیغات در فضای مجازی،  تورهای غیر مجاز، نقش مهم امر به معروف و  نهی از منکر در راستای سلامت جامعه، چگونگی امر به معروف و نهی از منکر، افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی و کاهش بی‌تفاوتی در بین مردم پرداخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این نشست گفت: جامعه سالم و امن  بدون مسئولیت‌پذیری  همه مردم میسر نمی‌شود، نقش حاکمیت در این حوزه به تنهایی کافی نیست و همه آحاد جامعه باید در این مهم شرکت کنند، تا آنجایی که این امر در دنیا مسئولیت پذیری اجتماعی و آموزش داده می‌شود.

او در این جلسه از حجاب به عنوان یک ارزش برای انسان یاد و اظهار کرد: امر به معروف در یک جمله یعنی هر چیزی به نفع مردم و جامعه است باید در جامعه حضور داشته باشد، روی خوش خصوصاً برای کارمندان دولت و برخورد مناسب با ارباب رجوعان که حجاب مناسبتری دارند از بهترین معروف‌ها محسوب شده و اجر اخروی به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نشست از فعالان حوزه عفاف و حجاب در  خصوص اقدامات و عملکرد ستاد «عفاف و حجاب» تجلیل شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403021700881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha