توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستای جهانی دستکند میمند

مدیر پایگاه جهانی روستای دستکند میمند گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری میمند برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران انجام شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، رضا ریاحیان گفت: در راستای تسهیل حضور و ارائه خدمات بهتر به گردشگران روستای جهانی میمند زیرساخت‌های روستا در حوزه‌های مختلف توسعه یافته است.

مدیر پایگاه جهانی میمند افزود: از مهمترین موارد در توسعه زیر ساخت‌ها راه اندازی دکل مخابراتی ایرانسل به مظور تقویت اینترنت در میمند بوده که به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران با همکاری شرکت ایرانسل دکل تقویت اینترنت در محدوده منظر فرهنگی میمند با پوشش دهی بهتر ۴G نصب شده است.

او گفت: تهیه بستر و ایجاد زیرساخت اینترنت از اهداف اصلی مدیریت گردشگری روستای میمند است.

ریاحیان در ادامه بیان کرد: به منظور امداد و نجات در حوادث غیرمترقبه پایگاه امداد و نجات هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته منظر فرهنگی و روستای میمند را پوشش داده و همکاری نزدیک عوامل هلال احمر با این پایگاه نقطه قوت در ارائه خدمات به گردشگران است.

مدیر پایگاه جهانی میمند گفت: تعدادی فروشگاه دائمی و کارگاه تولید صنایع‌دستی در دستکندهای میمند راه‌اندازی شده که این مهم به منظور حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی، ارائه خدمت به گردشگران و همچنین احیا فضاهای تاریخی روستای میمند است.

او ادامه داد: تقویت و حمایت از صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی در تولید ثروت جامعه محلی و رونق گردشگری تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha