بودجه‌های عمرانی ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌های استان اصفهان افزایش می‌یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای افزایش ۱۰درصدی بودجه‌های عمرانی ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امیر کرم‌زاده مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با مدیران ادارات و نمایندگی‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بعدازظهر روز گذشته ۱۸ اردیبهشت‌ماه به‌صورت برخط در تالار شهید بخت‌افروز اداره‌کل دیدار کرد.

کرم‌زاده در این نشست گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته بسیاری از امکانات مادی و معنوی استان اصفهان با عنوان استان برخوردار از این استان گرفته‌ شده و ما امروز شاهدیم که بسیاری از امکانات ما در این استان کاهش چشمگیری یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: تلاش داریم تا با همیاری مدیریت عالی استان، بودجه‌های عمومی و عمرانی استان در سال ۱۴۰۳ افزایش یابد، لذا در هر ۱۰ روز نشست‌های برخط عمومی با تمام مدیران ادارات شهرستانی برگزار می‌شود تا از این طریق بتوانیم بودجه‌های عمومی و عمرانی ۲۸ شهرستان استان را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را حداقل ۱۰درصد افزایش دهیم.

او تصریح کرد : یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستانی زین پس ارتباط مؤثر با فرمانداران، تلاش برای جذب اعتبارات شهرستانی، بالا بردن هویت ادارات شهرستانی و اداره بهینه نشست ستادهای سفر شهرستان‌ها خواهد بود.
در این نشست همچنین مدیران ادارات و نمایندگی‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های استان اصفهان گزارشی را از عملکرد یک سال گذشته خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha