نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث‌فرهنگی در بافق برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق از برگزاری نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث‌فرهنگی در بافق خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، لیلی رنجبر با اعلام این خبر گفت: روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه رویداد نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث فرهنگی با مشارکت کانون بافق شناسی، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق در حمام ثبتی و تاریخی ملامراد برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق در این خصوص گفت: این رویداد که باهدف آگاه‌سازی افکار عمومی در خصوص مشکلات حوزه حفاظت و مرمت از بناهای تاریخی با استقبال اهالی و دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی روبه‌رو شد، در خصوص چگونگی پاسداشت میراثفرهنگی و همچنین بازخوانی روایت مرمت حمام تاریخی و ثبتی ملامراد برگزار شد.

او افزود: در ادامه این نشست سید کاظم عباس زاده به بیان خاطرات و حال و هوای قدیم حمام ملامراد در جمع حاضرین پرداخت و از اهل قلم دعوت شد تا سرگذشت این حمام را به رشته تحریر درآوردند تا آیندگان نیز از آن بهره‌مند شوند.

در پایان نیز از معلمین فعال در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل شد.

نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث‌فرهنگی در بافق برگزار شد

نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث‌فرهنگی در بافق برگزار شد

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha