برگزاری ۱۲ ویژه برنامه مناسبتی دهه کرامت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان

دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری ۱۲ ویژه برنامه دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده ۲۰ اردیبهشت ماه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و امام رضا(ع) اظهار کرد: به مناسبت این ایام ۱۲ ویژه برنامه مناسبتی تدوین شده که در طول دهه کرامت اجرایی خواهد شد.

دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: سخنرانی مدیرکل و سایر مدیران شهرستانی در خطبه های نمازجمعه، نورافشانی و اجرای موسیقی زنده محلی و برنامه‌های شاد و متنوع در مقابل موزه زاهدان و سایر موزه‌های فعال استان جزو برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده تا شور و نشاط اجتماعی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

او افزود: برگزاری کارگاه‌های معرفتی و بصیرتی در محل موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق در این دهه اجرایی خواهد شد که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است مسابقه نقاشی نیز ویژه دختران با محوریت زندگینامه حضرت معصومه(س) و روز دختر برگزار شود.

به گفته طباطبایی‌زاده، برگزاری شب شعر دهه کرامت در موزه مردم‌شناسی زابل، اجرای سرود دسته جمعی و تهیه و توزیع محتواهای مناسبتی در تاسیسات و اقامت‌گاه های گردشگری استان نیز در این ایام اجرایی خواهد شد.

دستیار مردمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حضور مدیرکل و معاونین در مساجد و دیدارهای چهره به چهره با مردم و عیادت از بیماران و صنعتگران بازنشسته نیز در این دهه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha