خادمان دریایی ستاد خدمات سفرهای نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان گفت: جمعی از خادمان کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفرهای نوروزی در شهرستان‌های جنوب استان تجلیل شدند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خیرالنساء امیری ۲۰ اردیبهشت ماه اظهار کرد: تعدادی از خادمان و افرادی که در ستاد خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان‌های ساحلی چابهار، دشتیاری، کنارک و زرآباد نسبت به خدمات‌رسانی بی‌منت به مسافران و گردشگران فعال بوده‌اند، توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری با اشاره به اینکه جلسه با حضور کاپیتان عسکری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و سایر مدیران شهرستانی انجام شد، افزود: تقدیر از مدیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و کنارک جزو برنامه‌های این مراسم بود.

به گفته او، در نوروز امسال تعداد ۱۰ کمیته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر در سواحل مکران از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین به ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی پرداختند.

امیری تصریح کرد: نوروز امسال همراه شد با دیده شدن، نوآوری، خلاقیت، خدمات‌رسانی مطلوب و رضایت‌مندی حداکثری گردشگران در سواحل مکران و وقتی همه استان یک پارچه به ارائه خدمات پرداخت از سوی مقام عالی وزارت، سیستان و بلوچستان به عنوان پدیده گردشگری سال انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha