زنجیره گردشگری در شهرستان فردوس فراهم است

​​​​​​​مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه زنجیره گردشگری در شهرستان فردوس فراهم است، فردوس بالاترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در سطح تاسیسات گردشگر ارایه می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در دیدار با امام جمعه و فرماندار فردوس ضمن تشکر از همگرایی ایجاد شده و نگاه جدید و سازنده در شهرستان فردوس اعلام کرد: در حوزه گردشگری استان بیش از ۱۵۰ فرصت شغلی فعال است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: با توجه به عدم وجود صنعت و کشاورزی بسیار قوی در استان، صنعت گردشگری می‌تواند باعث رونق اقتصادی منطقه شود

او گفت: افزایش ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی (۳ تا ۵ شب اقامت متوسط) نتیجه همگرایی و اتحاد در دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

شاه‌وردی افزود: فردوس می‌تواند در تمام زمینه‌های گردشگری اعم از مذهبی، تاریخی و طبیعی سرآمد استان باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: استان می‌تواند پس از مشهد، قم و شیراز به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی مطرح باشد و این امکان در شهرستان‌های طبس، فردوس، قاین، نهبندان و بیرجند فراهم است.

او از اعلام آمادگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در خصوص اجرایی پارک خطی بلده در صورت واگذاری خبر داد

شاه‌وردی گفت: صنایع‌دستی شهرستان فردوس اعم از سفال و سرامیک، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کنار صنعت گردشگری در حال رونق است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha