دولت و مقامات یمن شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند

دولت پیشبرد امور یمن و مقامات این کشور در پیام‌های جداگانه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و هیات همراه آنها را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش میراث‌آریا، در پیام دولت پیشبرد یمن که توسط ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت پیشبرد امور یمن اعلام شد، آمده است:

«ما عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و همه مستضعفان جهان به خاطر این مصیبت ابراز می‌داریم.»

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در پیامی جداگانه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان او را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«ما بر ایستادن در کنار جمهوری اسلامی ایران و اطمینان کامل به توان آن برای صبر و بردباری و گذر از دشواری‌ها تاکید می‌کنیم.

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمونه‌ای از یک رهبر شجاعِ مسلمان و وفادار به مسائل امت اسلامی و مشتاق رسیدن به آرمان های آنها بود.»

همچنین محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و هیئت همراه او به مقام معظم رهبری و مردم ایران گفت: «مردم ایران در راه این شهدا و رهبرانِ مخلصی که فادار به ملت هستند و آنها را پرورش داده اند، باقی خواهند ماند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1403023101978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha