جلسه هماهنگی بدرقه پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهوری در حال برگزاری است/ جزئیات مراسم بدرقه و تشییع پیکر مطهر شهدا  تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود

با حضور وزیر کشور و اعضای هیئت دولت، جلسه هماهنگی بدرقه پیکر مطهر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهوری و هیئت همراه، هم‌اکنون با حضور وزیر کشور در محل استانداری آذربایجان‌شرقی درحال برگزاری ‌است.

به‌گزارش میراث آریا، امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه جلسه هماهنگی بدرقه پیکر مطهر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری هم‌اکنون با حضور وزیر کشور و اعضای هیئت دولت در محل سالن جلسات استانداری آذربایجان‌شرقی در حال برگزاری است.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای بدرقه پیکر مطهر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری انجام خواهد شد تا جزئیات برگزاری مراسم بدرقه پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهوری و هیئت همراه تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود.

گفتنی‌ست بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران که دیروز برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان‌شرقی سفر کرده بود در هنگام عزیمت از این سد به مقصد پالایشگاه تبریز به علت شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار سانحه شد.

با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی واکنش سریع برای امداد به رئیس‌جمهور و همراهان او، تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده به علت مه آلود بودن هوا و صعب‌العبور بودن منطقه جنگلی و کوهستانی ورزقان، ساعت‌ها به طول انجامید.

سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال احمر با استفاده از پهپادهای ایرانی ردیاب بالگرد سانحه دیده را کشف کردند که در این سانحه هوایی، رئیس جمهوری و همراهان او از جمله حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهوری و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha