پیام تسلیت شورای اداری آذربایجان‌شرقی در پی شهادت رئیس جمهوری

شورای اداری آذربایجان شرقی در پی عروج شهادت‌گونه رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، پیامی صادر کرد.

به گزارش میراث آریا، شورای اداری آذربایجان‌شرقی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«عروج شهادت‌گونه رئیس جمهور مردمی و انقلابی کشورمان حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه کشورمان جناب آقای دکتر حسین امیرعبدالهیان، نماینده معزز ولی فقیه در استان حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، استاندار جهادی و تلاشگر آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سایر جان‌باختگان سانحه سقوط بالگرد در روز ۳۰ اردیبهشت، ملت بزرگ ایران بویژه مردم قدرشناس تبریز و آذربایجان شرقی را در غم و اندوهی بزرگ فروبرد.

این حادثه ناگوار که در جریان یک برنامه کاری و در راستای خدمت به مردم شریف کشورمان اتفاق افتاد، ضایعه‌ای اندوه‌بار و خسارتی سنگین برای نظام اسلامی و دولت خدمت‌گزار بود و بی‌گمان شهدای این سانحه، در محضر الهی و در پیشگاه ملت بزرگ ایران و رهبری عزیز سربلند و روسفید هستند.

شورای اداری آذربایجان‌شرقی با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف استان، مسئولان خدوم کشور و بویژه بازماندگان شهدای این حادثه تلخ، از درگاه خداوند متعال برای روح پاک آن عزیزان سفرکرده، رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار آنان صبر و شکیبایی مسألت می‌کند.

بی‌تردید مردم انقلابی و قدردان آذربایجان‌شرقی، خدمات بی‌شائبه و خستگی‌ناپذیر استاندار جوان و تلاشگر خود را در مدت کوتاه مسئولیت در این استان فراموش نخواهند کرد و یاد و خاطره ایشان در دفتر افتخارات تبریز و آذربایجان تا ابد ماندگار خواهد بود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha