استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شهادت رئیس جمهوری را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیــه در استـان و محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیــه در استـان و محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود به طوری که از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ایشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل کرد، حادثه‌ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت‌های این مسئولان خدوم را عزادار کرد. 

خدمات حضرت آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهوری در جای جای ایران عزیز اسلامی علی‌الخصوص در آذربایجان غربی و حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و  آقایان حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه انقلابی و مالک رحمتی استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخیری سعادتمندانه‌ای که ختم به شهادت پرافتخار گشت.

دل ملت ایران و حتی غیر ایرانیان شریف در اقصی نقاط عالم در غم از دست دادن شهدای جهاد خدمت‌رسانی به درد آمده است.

ملت قهرمان ایران اکنون در غم از دست دادن طلبه‌ای خدمتگزار به سوگ نشسته است که خستگی نمی‌شناخت و طعنه بدخواهان و دشمنان او را در مسیر خدمت معطل نمی‌کرد.

شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح‌الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

اینجانبان شهادت این جمع خدمتگزار ملت و نظام را محضر حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha