پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اردبیل در پی شهادت رئیس‌جمهوری

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل شهادت رئیس جمهوری و هیئت همراهش را تسلیت گفتند.

به گزارش میراث‌آریا، در پیام تسلیت سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سید حامد عاملی، استاندار اردبیل آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

با سینه‌ای مملو از غم و اندوه و با چشمی اشک بار در شهادت رئیس محترم جمهوری، حضرت آیت‌الله رئیسی و برادر عزیزمان حضرت آیت‌الله آل‌هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پر تلاش جناب آقای دکتر عبداللهیان طاب ثراهم و سایر همراهان رئیس‌جمهوری محترم، داغدار و عزادار شدیم این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و خانواده های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و برای این افتخارات بزرگ کشور علو درجات و برای بازماندگان خلفیت خداوندی را مسئلت داریم.

بدون تردید باید از سر تحقیق گفت این سید جلیل‌القدر و با صفا با اخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و باتدبیرترین رئیس جمهوری تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیربنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد.

این حادثه که صرفاً با مشیّت الهی انجام شد، ما را از سازندگی، پیشرفت، سرعت عمل و کار جهادی بازنخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی ملت بزرگ، ایران عزیز را به ذروه پیشرفت و توسعه و عزت خواهیم رساند.

روحانیت عزیز برای اقتدار و اعتلای کشور قربانی‌های خطیری در طول تاریخ تقدیم کرده و این سلسله با افتخار ادامه دارد. حضرت آیت‌الله رئیسی و حضرت آیت‌الله آل‌هاشم با اهدای جان عزیز خود در مسیر عزت کشور اسلامی بر وزن و شرف دفتر ایثار و جان فشانی روحانیت افزودند.

از اهالی مکرم و حق‌شناس استان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمتگزاران بزرگ کشور را گرامی بدارند.

اللهم احشرهم مع موالیهم المعصومین و ائمتهم الهادین المهدیین بحق محمدو آله الطاهرین

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha