زیر چتر ولایت و در خیمه انقلاب به سربازی خود ادامه دهیم

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر خدمتگزاری از میان ما رفته دیگران عَلَم خدمت را به دست گیرند و زیر سایه ولایت کار خود را با قدرت و قوت دنبال کنند.

به گزارش میراث آریا، آیت‌الله مصطفی محامی امروز دوشنبه 31 اردیبهشت در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و هیأت همراه در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، بیان کرد: شخصیت‌های تاثیرگذار در جبهه حق وقتی هستند مایه دلگرمی ما بوده و زمانی که آن‌ها را از دست می‌دهیم مایه حزن و اندوه برای جامعه اسلامی و خوشحالی برای دشمنان است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب از خدمات، فعالیت‌ها و تلاش‌های شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم راضی و خوشنود بودند و از دست دادن ایشان سبب حزن و اندوه ما و شادمانی دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه، ستون خیمه انقلاب است و تا زمانی که این ستون پابرجاست خیمه هم پابرجاست و امیدواریم خداوند متعال سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مستدام بدارد.

امام جمعه زاهدان گفت: انقلاب اسلامی در طول دوران عمر با برکت خود فراز و فرودهای فراوانی داشت و چه در دوران امام خمینی(ره) و چه در دوران رهبری مقام معظم رهبری کشور ما همواره شاهد فتنه‌ها، گرفتاری‌ها و شهادت‌ شخصیت‌های بزرگ و فراوان بود از جمله شهادت شهیدان باهنر و رجایی اما انقلاب ما به لطف و عنایت خداوند متعال مستحضر بوده و یکی از مظاهر این لطف نیز در رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجلی کرده که با حکمت و درایت در جایگاه رهبری انقلاب اسلامی را راهبری کردند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: ما در هر کجا که هستیم باید زیر چتر ولایت و در خیمه انقلاب به سربازی خود ادامه دهیم و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند با وجود ناراحتی و اندوه هیچ دل نگرانی نداشته باشیم و همه ما به مسیر خود ادامه دهیم و تلاش مضاعف داشته باشیم تا احساس خلأ نشود که اگر خدمتگزاری از میان ما رفته دیگران عَلَم خدمت را به دست بگیرند و زیر سایه ولایت کار خود را با قدرت و قوت دنبال کنند.

او اظهار کرد: مردم برای عزاداری و عرض تسلیت و اعلام وفاداری به رهبر معظم انقلاب جمع شده‌اند و اگر خدمتگزاری از بین ما رفته، خدمتگزاران دیگر آماده خدمت هستند و تا پای جان در مسیر انقلاب هستند و با رهبر عزیز عهد و پیمان می‌بندیم که در مسیر ولایت ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha