مِهر و محبت آیت الله رئیسی در قلب شیعه و سنی ماندگار است

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی یاور رهبر، سرباز ولایت و خادم مردم بود خود را نوکر مردم می‌دانست و همین اخلاصش باعث شد تا در روز میلاد امام رضا (ع) به فیض شهادت برسد و به جمع شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.

به گزارش میراث آریا، شهید آیت الله رئیسی مردمی بود و روحیه‌ای خستگی ناپذیر داشت، در سال۱۴۰۰ با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و موفق شد با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهوری ایران انتخاب شود.

تمام وقت خود را برای مسئولیتی که بر عهده داشت، صرف کرد و همانند اسمش که سید ابراهیم رئیسی بود سید محرومان و محبوب دل مردم شد، در بحران‌ها و تمامی موقعیت‌ها همراه مردم و با مردم در سیل و زلزله کنارشان ایستاده بود و در این راستا با اقدامات و مصوبات در دولت به فکر رفع مشکلات مردم بود.

با روحیه جهادی، انقلابی، مردمی و خادمی خستگی ناپذیر همواره در تلاش برای پیگیری و حل مشکلات مردم بود و در راه خدمت به مردم لحظه‌ای از پای ننشست و حتی با شهادت خود در هنگام مأموریت و انجام وظیفه خدمت رسانی، نشان داد که الگوی مدیران جهادی همچون شهیدان رجایی، باهنر، حاج قاسم سلیمانی‌هاست.

با تمام این تفاسیر قرار بود در یکی از همین روزهای خرداد ماه مردم سیستان و بلوچستان برای چهارمین بار میزبان رئیس جمهوری مردمی باشند که با آمدنش محرومیت‌ها را رفع و روزنه‌های امید را یکی پس از دیگری روشن می‌کند، اگرچه دفعات قبل به صورت سرزده آمد و این سر زده آمدن‌ها مِهرش را در دل تمام اقشار پیر و جوان، فارس و بلوچ، شیعه و سنی نشاند و این مهم در پی وقوع حادثه فرود سخت بالگرد حامل رئیس جمهوری خود را نشان داد که چگونه مردم شهرهای مختلف با حضور در مساجد و قرائت دعای توسل برای سلامتی آیت الله رئیسی و همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به دعا برداشتند.

مِهر آیت الله رئیسی در قلب شیعه و سنی ماندگار است

یکی از علمای اهل سنت زاهدان با بیان اینکه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی یاور رهبر، سرباز ولایت و خادم مردم بود، گفت: شیعه و سنی امروز از غم فقدان ایشان اندوهگین هستند، چرا که لحظه‌ای از خدمت کردن در بین مردم بودن و هم صحبت شدن با آنان فروگذاری نمی‌کرد و این گونه بود که عشق و محبت به رئیس جمهور شهید از مدت‌ها قبل در دل مردم جای گرفته بود.

مولوی یوسف گرگیج ادامه داد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای سیستان و بلوچستان و پایتخت وحدت ایران، زاهدان خدمات مختلفی در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، آبرسانی، گازرسانی، جاده، مسکن و اشتغال انجام داد که این خدمات تا ابد در ذهن مردم ماندگار است و هیچگاه از یاد نخواهیم برد که چگونه در سیل جنوب استان پای برهنه در آب، برای تسکین درد مردم به میدان آمد.

او بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان توفیق نداشتند که بار دیگر رئیس جمهور مردمی خود را از نزدیک دیدار کنند، چرا که ایشان قرار بود در یکی از همین روزها به استان سفر داشته باشند و طرح‌هایی را افتتاح کنند، طرح‌هایی که با وجود چنین شخص خستگی ناپذیری باعث تقویت روحیه همدلی و وحدت در استان شده است.

این عالم اهل سنت افزود: شهید آیت الله رئیسی از جنس مردم برای مردم بود، هیچگاه خود را رئیس جمهوری نمی‌دانست، این را در صحبت‌هایش بارها نشان داده بود که نوکر مردم است و برای مردم نوکری می‌کند، همین اخلاص او باعث شد تا در روز میلاد امام رضا (ع) به فیض شهادت برسد و عاقبت بخیر شود.

مِهر و محبت آیت الله رئیسی در قلب شیعه و سنی ماندگار است

سید محرومان، روحیه خستگی ناپذیر داشت

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه، گفت: این حادثه تلخ و ناگوار قلب ملت ایران اعم از شیعه و سنی را رنجاند.

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور بیان کرد: آیت الله رئیسی دومین رئیس جمهوری مردمی و جهادی کشور بود که همیشه پای درد دل مردم می‌نشست حتی لحظه‌ای استراحت نداشت و همانند سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی یک لحظه از پای ننشست و لقب سیدالشهدای خدمت را به خود اختصاص داد.

او اظهار کرد: سید محرومان، خدمات زیادی در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، بزرگراه، مسکن و اشتغال انجام داد که همگان قدردان آن هستیم، امروز فقدان ایشان قلب‌های مردم را غمبار کرده است.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه ادامه داد: آیت الله رئیسی یک شخصیت خستگی ناپذیر، انقلابی و جهادی بود، مردم ایران باید صبوری، مقاومت و دلدادگی خود را به این یار باوفای نظام و انقلاب نشان دهند.

مِهر و محبت آیت الله رئیسی در قلب شیعه و سنی ماندگار است

آیت الله رئیسی، شخصیتی خستگی ناپذیر، انقلابی و جهادی

یکی دیگر از سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مِهر شهید آیت الله رئیسی در قلب مردم ماندگار است، گفت: این شهید مجاهد به معنای واقعی خود را خادم مردم می‌دانست و به خدمت به مردم افتخار می‌کرد، همانطور که در مدتی که در مشهد و تولیت آستان قدس حضور داشت با همه مردم ارتباط عاطفی و دلسوزانه داشت و در دوران ریاست جمهوری نیز خود را نوکر و خدمتگزار مردم می‌دانست.

سردار محمد شاهوزهی بیان کرد: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی این مرد جهادی، رجایی گونه بود و همیشه در جمع مردم به درد دل‌های آنها گوش می‌کرد، میز نشین نبود و مردم‌دار بود.

او ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی مردی خستگی ناپذیر، مردمی و انقلابی بود که با جان و دل برای مردم کار می‌کرد، این بود که باعث شد همه مردم پس از وقوع حادثه سقوط بالگرد حامل ایشان برای سلامتی رئیس جمهور اشک ریخته و دعا می‌کردند؛ اما شهادت مزد و پاداشش بود.

این سرطایفه اظهار کرد: در این سه سال با وجود مشغله‌های کاری که آیت الله رئیسی در سمت رئیس جمهوری داشت، اما با توجه به اهمیتی که رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان دارند ایشان نیز نگاه ویژه‌ای به این استان داشت و طرح‌هایی در زمینه صنعت، معدن، تجارت، آبرسانی، گازرسانی، راه آهن، مسکن، اشتغال و احیای واحدهای تولیدی انجام داد که تمام این‌ها در دل مردم ماندگار است.

او افزود: مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار سفر ایشان به این استان بودند، اما گویا قسمت نشد، همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند جای نگرانی نیست اختلالی در کشور به وجود نمی‌آید، راه این شهیدان با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha