راه خدمت صادقانه و تلاش خستگی‌ناپذیر خادمان شهید، پرفروغ‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت

فاطمه محمدبیگی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری مردمی و انقلابی و شهید امیرعبدالهیان وزیر شهید امورخارجه و همراهان آنها را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث آریا، در متن این پیام آمده ‌است:

در سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا علیه‌السلام، شاهد عروج خادم‌الرضا جناب آقای سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب، دلسوز، جهادی و مردمی هستیم؛ او که در راه خدمت به محرومان و مظلومان عالم، شجاعانه در تمام عرصه‌ها پرچمدار بود، ما همواره شاهد متانت و صبر و تقوای بی‌نظیر این شهید سعید بودیم و همواره بر کمالات روحی این شهید بزرگوار غبطه می‌خوردیم.

همچنین شهادت برادر گرانقدرم جناب دکتر امیرعبداللهیان وزیر شهید مبارزمحور مقاومت و دیپلماسی عزت بسیار داغدارمان کرد. او که  همواره در راه آرمان قدس از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و مرد میدان‌دار تحولات بین‌المللی در راستای اضمحلال رژیم صهیونیستی در سطح جهان و یار مظلومان فلسطین، سوریه، یمن، لبنان و عراق و سایر کشورها و به‌دنبال عزت جهان اسلام بود.

و نیز شهادت حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، امام‌جمعه متقی و محبوب تبریز و سومین امام جمعه شهید خطه آذربایجان و استاندار خدوم جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سردار سیدمهدی موسوی و همراهانشان نیز قلوب همه ما را به درد آورد.

اینجانب به‌عنوان خادم خطه مینودری و ملت ایران، این مصیبت بزرگ و جانگداز را محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر عزیز و داغدار انقلاب، خانواده محترم رئیس‌جمهوری شهید و آیت‌الله علم‌الهدی، خانواده محترم شهدای این حادثه، ملت شریف و صبور و شهیدپرور ایران و تمامی آزادی‌خواهان عالم تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی علو درجات برای سیدالشهدای خدمت و یارانش در محضر ائمه هدی دارم.

به مردم نجیب و وفادار اعلام می‌داریم راه خدمت صادقانه و تلاش خستگی‌ناپذیر این خادمین شهید، پرفروغ‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و عهد و پیمان ما با خدای متعال و مردم عزیز محکمتر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030200104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha