شهید جمهور بی‌وقفه در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی الگویی برای همگان است چرا که در راه خدمت‌رسانی به مردم بی وقفه تلاش کرد.

به گزارش میراث آریا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی الگویی برای همگان است چرا که در راه خدمت‌رسانی به مردم بی‌وقفه تلاش کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، افزود: خدمتگزاری به مردم موهبتی بزرگ است که مسئولان باید به آن توجه کنند.  

او با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم اهمیت بسزایی دارد اضافه کرد: روایت‌هایی در این خصوص وجود دارد، از جمله این که کسی که برای گره‌گشایی و رفع احتیاج و گرفتاری برادر دینی خود قیام کند، مثل این است که در مکه مکرمه بین صفا و مروه در اوج عبادت باشد.  

امام جمعه زنجان به چندین سال خدمت شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: وی در طول خدمت خود بیش از ۴۰ سفر استانی داشت و برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم به اقصی نقاط ایران سفر کرد.  

او به کارنامه درخشان ایشان در مدت سه سال فعالیت در کسوت رئیس جمهوری و خادمی امام رضا (ع) و خدمت در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: وی در روز ولادت امام رضا (ع) برای مسئولیت کاری سوگند یاد کرد و روز ولادت امام هشتم شیعیان جهان نیز در آغوش امام رضا (ع) قرار گرفت.  

نماینده ولی فقیه در استان به لزوم استفاده خدمتگزاران نظام از فرصت کنونی اشاره کرد و گفت: اینک میدان، میدان امتحان است و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  

او با اشاره به هفتم خرداد سال ۵۹ روز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حکومت استبدادی به حکومت مردمی و نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.  

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: شکل اداره این نظام مردم سالاری شد و مردم صاحب انقلاب شدند چرا که در تمام صحنه‌ها حضور یافتند.  

او از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست به اعتمادی که مردم به آنان داشته‌اند توجه ویژه داشته باشند و یادآور شد: پیروز این عرصه مردم هستند و انتظار آنان این است که قانون در استان و در حوزه انتخابیه اجرا شود.  

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتظار این است که نمایندگان در تدبیر قوانین دقت داشته باشند، گفت: باید به مسائل اولویت‌دار پرداخته شود و نمایندگان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و برای بهبود شرایط تلاش کنند.  

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه با هم دست در دست هم پشت سر امام مسلمین حرکت کنیم خاطرنشان کرد: اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدا در روزهای گذشته یک نوع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت و مردم نیز بار دیگر اعلام حضور کردند.  

امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز گذشته نیز مراسم یادبود و تشییع پیکر شهید بهروز قدیمی در شهر زنجان و ابهر با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم انجام شد، خاطرنشان کرد: صمیمانه از مردم استان تقدیر و تشکر دارم.  

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول، یادآور شد: این روز انصافا سمبل ایستادگی و مقاومت و پایداری شد و امام راحل فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030500162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha