برخورد با به کارگیری اتباع غیر مجاز در تأسیسات گردشگری/ شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای غیر مجاز اقامتی استان

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز شناسایی و ساماندهی واحدهای غیر مجاز گردشگری استان با نظارت مشترک اداره کل و انجمن حرفه‌ای هتلداران و مراکز اقامتی استان از مهمترین مأموریت‌ها در این حوزه برشمرد و همچنین از برخورد با به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری خبر داد.  

به گزارش میراث‌آریا، علیرضا فلاح‌پور روز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی با انجمن حرفه ای هتلداران و مراکز اقامتی استان البرز که با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس و اعضای انجمن حرفه‌ای هتلداران و مراکز اقامتی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای اقامتی غیر مجاز گردشگری در استان یکی از مهمترین موضوعاتی است که مد نظر قرار دارد.

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز وجود واحدهای غیر مجاز را یکی از مشکلات در حوزه اقامتی استان برشمرد که علاوه بر اینکه امنیت مسافران و صنعت گردشگری را به خطر می‌اندازد، اقامت مسافران در سامانه جامع گردشگری ثبت نمی‌شود.  

او بازدیدهای نظارتی مشترک با انجمن واحدهای اقامتی را یکی از مهمترین اقدامات در این راستا برشمرد و گفت: علاوه بر بررسی موارد مختلفی از جمله رعایت بهداشت در واحدها، نصب نرخنامه در معرض دید مسافران و... این بازدیدها یکی از روش‌ها برای شناسایی و برخورد با واحدهای غیر مجاز اقامتی در استان است.  

فلاح پور افزود: همچنین به کارگیری اتباع غیر مجاز در واحدهای گردشگری برابر قانون ممنوع بوده و صورت مشاهده برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030500193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha