شهدای خدمت استان در خدمتگزاری به مردم شب و روز نمی‌شناختند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در دیدار روسای اتحادیه های علمای اهل بیت(س) ترکیه شهید آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی استاندار فقید استان را بندگان مخلصی عنوان کرد که در راه خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناختند.

به گزارش میراث آریا، تراب محمدی روز جمعه ۴ خرداد در دیدار خود با روسای اتحادیه‌های علمای اهل بیت‌(س) ترکیه گفت: آیت الله آل‌هاشم یک چهره دینی ممتاز و شخصیتی برجسته در استان بود که خالصانه سعی می‌کرد مشکلات مردم در تمام حوزه‌ها را در مدت هفت سال خدمت در کسوت امام جمعه حل کند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: نماینده ولی فقیه مرکز ثقل‌الفت و مهربانی بین مردم آذربایجان و حبل‌المتین علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی بود و عاشقانه با تمام علایق و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، ارتباط ویژه‌ای داشت.

محمدی افزود: مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان‌شرقی نیز در طول چهارماه خدمتش همواره با مردم و در بین مردم بود و مشکلات را شبانه روز پیگیری می‌کرد.

او بیان کرد: حضور ۸۰۰ هزار نفری مردم در مراسم تشییع آیت‌الله شهید آل‌هاشم  نشان از محبوبیت او در بین تمام اقشار مردم است.

 سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر، به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری شبانه روز به امورات کشور می‌پرداخت و در سفرهای استانی نیز به مشکلات استان‌ها رسیدگی می‌کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030500197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha