آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بود

استاندار لرستان گفت: عملیات بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر منتج شد یک حماسه بسیار بزرگ در تاریخ کشور بود.

به گزارش میراث آریا، ابوطالب شفقت پنجم خرداد ماه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و عملیات آزادسازی خرمشهر در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عنوان کرد: یک خرداد به دلیل حماسه‌آفرینی رزمندگان لرستان در عملیات حاج عمران به‌عنوان روز لرستان نام‌گذاری شده است که یادآوری برای حماسه سازی های لرستانی ها می باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: به دلیل حادثه تلخ و شهادت شهدای خدمت و همچنین مناسبت آزادسازی خرمشهر، این مراسم امروز در استان برگزار شد.

او گفت: در این مراسم به‌عنوان یک پاسدار، خاطراتی را عنوان کردیم، ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم امیدواریم با کمک سپاه و بسیج سازندگی که نقش بسیار مهمی در بسیج عمومی مردم در صحنه اقتدار جمهوری اسلامی و مشارکت عمومی دارند، اقدامات و برنامه‌ها به خوبی پیش بروند.

شفقت، تأکید کرد: بسیج سازندگی سپاه نقش بسیار مهمی در محرومیت‌زدایی دارد و امیدواریم زمینه توسعه استان با کمک هم فراهم شود.

او با بیان اینکه در خدمت‌رسانی به مردم زمان نمی‌شناسیم و برای خدمتگزاری محدود به زمان اداری نیستیم، افزود: این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهم که به‌عنوان خادم مردم و به تبعیت از شهید آیت‌الله رئیسی وقفه‌ای در شتاب توسعه و خدمت‌رسانی که دولت داشته، نداشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030500199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha