آیت‌الله رئیسی مظلومانه زیست و سرافرازانه به دیدار معبود شتافت

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در آئین بزرگداشت شهید جمهور و شهدای راه خدمت از آیت‌الله رئیس به‌عنوان انسانی شایسته یادکرد که مظلومانه زیست، لکن سرافرازانه به دیدار معبود خویش شتافت.

به گزارش میراث آریا، عصر روز گذشته 5 خردادماه، آیین بزرگداشت شهید جمهور و شهدای راه خدمت در صحن اصلی مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان با حضور آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان، فرماندار اصفهان، اعضای شورای اسلامی اصفهان، مسئولان اتاق اصناف اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیران و اعضای هیئت‌امنا بازار بزرگ و تاریخی اصفهان و با حضور مردم قدرشناس و فرهنگ دوست اصفهان باشکوه خاصی برگزار شد.

آیت‌الله رئیسی مظلومانه زیست و سرافرازانه به دیدار معبود شتافت


در این آیین آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان با ایراد سخنانی گفت: بهترین عبادت در نظر خداوند خدمت به خلق است که در کنار آن اگر  تقوای الهی نیز وجود داشته باشد، این عبادت برترین عبادت است.

ایشان همچنین تصریح کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نمادی از مدیری باتقوا بود که مظلومانه زیست، لکن باتقوایی که داشت سرافرازانه به دیدار معبود شتافت.

آیت‌الله رئیسی مظلومانه زیست و سرافرازانه به دیدار معبود شتافت


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه در کنار اندوه جانکاه ناشی از شهادت ایشان و همراهانش، دوستداران انقلاب را تسکین داد، تجلیل باشکوه مردم از ایشان بود، به‌گونه‌ای که ایشان در ایام حیاتش یک‌عمر به دنبال مردم بود و پس از شهادتش مردم به دنبال پیکر پاکش با حضور میلیونی خود بدرقه باشکوهی برایش رقم زدند.


در این آیین باشکوه ضمن اجرای برنامه مذهبی توسط خدام حرم آسمانی امام رضا(ع)، مداحان به مرثیه‌خوانی در رثای شهدای راه خدمت پرداختند.

آیت‌الله رئیسی مظلومانه زیست و سرافرازانه به دیدار معبود شتافت

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha