انعقاد تفاهمنامه همکاری در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در حوزه گردشگری

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان در حوزه گردشگری تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش میراث آریا، صبح امروز ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهمنامه همکاری بین دو دستگاه در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در حوزه گردشگری منعقد شد.

حسن محمدی ادیب در این جلسه گفت: با توجه به امتیازاتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغال مددجویان در نظر می‌گیرد، این تفاهمنامه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: همچنین این تفاهمنامه می‌تواند در سال جهش تولید با مشارکت مردم به مشارکت مستقیم قشر محروم جامعه در مسیر تولید خدمات در حوزه گردشگری منجر شود.

او تاکید کرد: در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های دیگری نیز به ویژه در حوزه صنایع‌دستی وجود دارد که تفاهمنامه دیگری نیز در گذشته در این راستا منعقد شده و در این زمینه نیز تلاش می‌کنیم از ظرفیت دو دستگاه برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha