وزیر کشور وارد رشت شد/ تلاش دولت سیزدهم در گیلان با تاسی به نگاه رئیس جمهور شهید با قدرت دنبال می‌شود

وزیر کشور در ورود به گیلان گفت: تمامی دغدغه‌ها و مباحث مورد تاکید رئیس جمهور شهید در ۲ سفر او به گیلان اعم از راه اندازی واحدهای راکد، اقتصاد دریامحور و محیط زیست تا حل و رفع آنها با قدرت پیگیری می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با استقبال اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین و شماری از مسئولان استان، وارد فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت شد.

احمد وحیدی روز یکشنبه ششم خرداد در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت عنوان کرد: موضوعات متعددی را رئیس جمهور شهیدمان در سفر به استان پیگیری می‌کردند که بخشی از آن‌ها مسائل اقتصادی از جمله راه‌اندازی واحدهای راکد بود.

وزیر کشور افزود: قسمتی از این مباحث هم مربوط به حوزه اقتصاد دریا محور بود که امروز جزء سیاست‌های جدی دولت است و بخشی هم مسائل مربوط به محیط زیست بوده که برای استان اهمیتی ویژه دارد و از جمله دغدغه‌های مردم در حوزه زیست محیطی است.

او اظهار کرد: مباحث مربوط به بخش کشاورزی از جمله برنج و چای هم از موضوعات مهم استان و دغدغه جدی رئیس جمهوری شهید برای حل مسائل مربوطه و مورد تأکید او بود که حمایت شود و ما امروز در تداوم رویکردهای شهید آیت الله رئیسی با قدرت آن‌ها را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وحیدی در ادامه با اشاره به حضور خود در گیلان برای شرکت در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان گرانقدر او عنوان کرد: مردم همیشه سرافراز استان گیلان و رشت عزیز در عرصه‌های انقلاب حاضر و پیشرو بوده‌اند.

وزیر کشور افزود: این استان همواره مهد پاسداشت خون شهیدان و بزرگداشت آن‌ها بوده و خاطرات گران سنگی از شهدای گرامی گیلان در جبهه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت وجود دارد شهدایی که حضوری گسترده و معناداردر دفاع از انقلاب و نظام داشته‌اند.

او تصریح کرد: اکنون در در ایام شهادت رئیس جمهور شهیدمان و همراهان گرانقدرشان چون همیشه گیلانیان در یک حضور درخشان در صحنه‌های بزرگداشت یاد این شهداء را گرامی داشته‌اند و مثل همه ایران عزادارا این شهادت بزرگ هستند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و سخنرانی در مراسم نکوداشت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به گیلان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha