برقراری خط زمینی اردبیل - وان در راستای تکمیل زنجیره گردشگری سلامت استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از پیگیری برای برقراری خط زمینی اردبیل – وان در راستای تکمیل زنجیره گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب  روز یکشنبه ۶ خرداد در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با همراهی اداره کل راهداری استان، خط زمینی اردبیل – وان با هدف جذب گردشگران حوزه سلامت برقرار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: قرارداد همکاری بین سه شرکت از اردبیل، وان و یک شرکت حمل و نقل در حال انعقاد قرار دارد که این امر با توجه به رایزنی‌های انجام شده با طرف ترکیه‌ای می‌تواند در رونق گردشگری سلامت استان موثر باشد.

او تاکید کرد: همچنین ساماندهی و آسفالت مسیرهای گردشگری استان یکی دیگر از موارد مهمی است که در همکاری با اداره کل راهداری استان به دنبال تکمیل این زیرساخت‌ها هستیم.

محمدی ادیب ادامه داد: در مواردی مانند تکمیل مسیر دسترسی پل معلق ورگه‌سران، مسیر دسترسی پیست اسکی اوجور و سایر پروژه‌های گردشگری استان عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده و تا پایان فصل کاری این مسیرها در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030700279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha