نخستین جلسه کارگروه تخصصی ستاد تسهیل طرح‌های گردشگری استان اردبیل برگزار شد/ بررسی ۶ طرح

نخستین جلسه کارگروه تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح‌های گردشگری استان اردبیل با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان نهادهای مرتبط برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، صبح امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، نخستین جلسه کارگروه تخصصی ستاد تسهیل طرح‌های گردشگری استان اردبیل با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان نهادهای مرتبط برگزار و مسائل شش طرح در این جلسه بررسی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جلسه گفت: رفع موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها است و با توجه به اهمیت حوزه گردشگری برای استان، کارگروه تخصصی ستاد تسهیل در حوزه گردشگری فرصت مهمی برای رفع موانع این حوزه است.

حسن محمدی ادیب افزود: کارگروه تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح‌های گردشگری در ادامه روند ستاد تسهیل استانی و به صورت تخصصی در حوزه گردشگری فعالیت خواهد کرد و امیدواریم محرک خوبی برای افزایش سرعت روند اجرای پروژه‌ها در حوزه گردشگری باشد.

او تاکید کرد: در نخستین جلسه این کارگروه شش طرح حوزه گردشگری با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان نهادهای مرتبط بررسی و تصمیم‌های کارگشایی در مورد مسائل و مشکلات این طرح‌ها اتخاذ شد.

محمدی ادیب با اشاره به طرح‌های بررسی شده در این جلسه، ادامه داد: موانع و مشکلات مرتبط با امور اراضی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و بانکی برای یک پروژه هتل پنج ستاره، دو مجتمع گردشگری، یک پارک آبی، یک آبدرمانی و یک مجتمع اقامتی در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030700315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha