شهید آیت‌الله رئیسی الگویی مناسب برای حکمرانی ولایی بود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آیت‌الله رئیسی الگویی مناسب برای حکمرانی ولایی بود و در مسیر خدمت به مردم جاودانه شد.

به‌گزارش میراث آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت در قزوین با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های آیت‌‎الله رئیسی گفت: ساده زیستی و اخلاص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت‌‎الله رئیسی بود که باعث شد او برای همیشه جاودانه بماند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی یک الگوی مناسب در حکمرانی ولایی بود، افزود: ایشان دارای مدرک ارشد و دکترای دانشگاهی و مجتهد حوزه بود اما در مقابل تخریب‌ها سکوت کرد و بارها گفت که مسائل مردم را دنبال کنید و به موضوعات حاشیه‌ای نپردازید.

خسروپناه ادامه داد: ولایت‌مداری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می‌کرد و در مسیر ایشان قدم بر می‌داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: رویکرد صادقانه، توجه به محرومان، باور به عقل جمعی، استفاده از نخبگان، اخلاق و ادب، تواضع در رفتار، قاطعیت در مدیریت و تخصص در میدان و دیپلماسی از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله رییسی بود.

او افزود: رئیس جمهوری بعدی باید بداند که باید با این ویژگی‌ها وارد میدان و کارزار انتخابات شود و به مردم به نحو شایسته خدمت کند.

آیین گرامی داشت رئیس‌جمهوری شهید و شهدای خدمت به میزبانی استانداری قزوین و با حضور مسئولان ملی و استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد امام‌خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha