فروشگاه مجازی صنایع‌دستی استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

با تلاش معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، فروشگاه مجازی صنایع‌دستی دست آفرین راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش میراث آریا، برای نخستین بار در استان سمنان، فروشگاه مجازی صنایع‌دستی با نام دست آفرین در حال راه‌اندازی است تا مردم از سراسر کشور بتوانند به‌صورت متمرکز از صنایع‌دستی استان سمنان خریداری کنند.

از مهم‌ترین اهداف ایجاد این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی، بازاریابی، برندسازی، معرفی ظرفیت‌های تولیدی در راستای فروش صنایع‌دستی استان سمنان است.

فاز اول این فروشگاه مجازی، با تنوع ۵۰۰ اثر صنایع‌دستی از ۱۰۰ هنرمند توانمند استان سمنان که دارای شاخصه‌های هنری از جمله مهر اصالت ملی و مهر یونسکو هستند یا محصولات صادراتی تولید می‌کنند، پس از جمع‌آوری اطلاعات شروع به کار خواهد کرد و از هر یک از هنرمندان در این فاز ۵ اثر شاخص ارائه می‌شود.

از جمله مزیت‌های این فروشگاه برای خریداران، دسترسی به تصاویر چندجانبه، وجود شناسنامه محصول و معرفی خالق اثر، ارائه قیمت‌های کارشناسی شده و خرید محصولاتی باکیفیت است که مورد تائید معاونت صنایع‌دستی دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است.

برای سهولت دسترسی و امکان دسترسی سریع گردشگران در استان سمنان به فروشگاه صنایع‌دستی دست آفرین، بخشی اختصاصی در پارکوپلو، نرم‌افزار جامع گردشگری استان سمنان در نظر گرفته‌ شده است.

ایجاد این فروشگاه برخط با همکاری حمایت دفتر امور بانوان استانداری سمنان، گامی مؤثر در راستای حمایت از بانوان هنرمند و زنان سرپرست خانوار در عرصه فروش و توانمندسازی‌شان است.

پوشش تمامی آثار هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان در فروشگاه دست آفرین، از جمله برنامه معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان سمنان برای توسعه این فروشگاه برخط است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha