به گزارش میراثآریا، اردشیر درویشی روز شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری کمیسیون فنی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی، با حضور اعضای کمیسیون و شاکیان، اظهار کرد: در این جلسه یک مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مورد بررسی قرار گرفت که رای جلسه متعاقبا به شاکی و متشاکی ابلاغ خواهد شد.
معاون گردشگری و سرمایهگذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان البرز گفت: کیفیت سفر و رعایت قوانین خدمتگذاری به گردشگران از اولویتهای ادارهکل است باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی وجود داشته باشد.
به گفته او جلسات رسیدگی به شکایتهای گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به منظور سازماندهی دفاتر خدماتی ذیربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیتها، برگزار میشود.
انتهای پیام/

نظر شما