رسیدگی به ۸ شکایت از تاسیسات گردشگری در زنجان

معاون گردشگری زنجان از رسیدگی به هشت شکایات از تاسیسات گردشگری استان خبر داد.  

به‌گزارش میراث‌آریا، داود آبیان روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ در جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی، اماکن و تأسیسات گردشگری استان زنجان اظهار کرد: اولین کمیسیون فنی رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری در سال ۱۴۰۴ در سالن جلسات معاونت گردشگری برگزار شد و از ابتدای فروردین ماه تا به امروز هشت مورد از شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری، مورد بررسی قرار گرفت که نسبت به رسیدگی و مشکلات آن اقدامات موثری نیز انجام شد.  

معاون گردشگری زنجان افزود: شکایت از یک واحد مجتمع گردشگری، شش دفتر خدمات مسافرتی، یک تور گردشگری رسیدگی شد.  

او گفت: با بررسی شکایات دو مورد از این پرونده‌ها به مراجع قضایی ارجاع، یک مجوز لغو، یک مورد با مصالحه طرفین، دو مورد پرداخت خسارات و یک مورد احیای مجوز و یک مورد رد انتقال مجوز انجام شد. با نظارت دقیق بر تاسیسات گردشگری در سراسر استان زنجان تلاش می‌شود تا موجبات رضایت گردشگران فراهم شود.  

آبیان افزود: کارشناسان گردشگری استان علاوه بر نظارت دقیق بر تاسیسات گردشگری در بازدیدهای مختلف، رسیدگی به شکایات را در اسرع وقت پیگیری می‌کنند و با واحدهای متخلف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404020800444
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha