رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی به افزایش اعتماد عمومی منجر می‌شود

معاون گردشگری استان کرمانشاه در نشست رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه مورد نظارت و بررسی مستمر کارشناسان قرار دارند و هدف ما از این نظارت افزایش رضایت گردشگران است.

به‌گزارش میراث‌آریا، فهیمه روشن چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ در جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر مسافرتی با اشاره به اهمیت بالای نظارت بر دفاتر مسافرتی و فراهم آوردن موجبات رضایت گردشگران، اظهار کرد: رسیدگی به شکایات باعث می‌شود حقوق مسافران در برابر تخلفات مانند گران‌فروشی، عدم ارائه خدمات وعده داده شده، یا کلاهبرداری حفظ شود و خسارات جبران گردد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت مستمر و دقیق کارشناسان گردشگری بر دفاتر مسافرتی استان کرمانشاه، تصریح کرد: بررسی و پیگیری شکایات به بهبود کیفیت خدمات دفاتر گردشگری کمک می‌کند و باعث می‌شود دفاتر متخلف اصلاح شوند یا از فعالیت بازداشته شوند، با رسیدگی به شکایات، دفاتر غیرمجاز یا متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود که به کاهش مشکلات مسافران و افزایش اعتماد عمومی منجر می‌شود.

روشن با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ آماده دریافت مطالبات و شکایات گردشگران از دفاتر مسافرتی است، افزود: وجود این سامانه امکان پیگیری سریع و آسان را برای مسافران فراهم می‌کند و باعث می‌شود حقوق آنها به سرعت احقاق شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: رسیدگی به شکایات از دفاتر گردشگری نه تنها حقوق مسافران را تضمین می‌کند بلکه به بهبود کلی صنعت گردشگری و افزایش رضایت مشتریان کمک می‌نماید.

در این نشست که با حضور معاون گردشگری استان کرمانشاه، کارشناسان گردشگری و انجمن گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد، رسیدگی به شکایات دو مسافر از یک دفتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت و با بررسی کارشناسان دفتر خدمات مسافرتی مقصر شناخته و موظف شد ظرف مدت ۲۴ ساعت خسارات گردشگران متشاکی را به آنها عودت دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404021000607
دبیر محمد آوخ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha