به گزارش میراث آریا، حمیدرضا زارعی خوشروش با بیان اینکه این طرح با استقبال خوب مردم مواجه شد، اظهار کرد: ما توانستیم فرصتی را فراهم کنیم تا شهروندان بهصورت چهرهبهچهره با مدیران دستگاههای اجرایی گفتوگو کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.
مدیر اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان فامنین با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، تصریح کرد: میز خدمت بستری برای شنیدن دغدغههای شهروندان و ارائه راهکارهای فوری است و هدف ما بهبود کیفیت خدماترسانی و افزایش رضایت عمومی است.
او با اشاره به مزایای این طرح گفت: دسترسی آسان مردم به مسئولان بدون نیاز به مراجعه به ادارات، پاسخگویی شفاف و مستقیم به سوالات و مشکلات مراجعان، ارتقای اعتماد عمومی با حضور چهرههای اجرایی در جمع مردم و تسهیل در دریافت خدمات و مجوزها با راهنمایی کارشناسان مربوطه میتواند از مزایا و دست آوردهای این طرح باشد.
انتهای پیام/

نظر شما