بهگزارش میراثآریا، فهیمه روشن دوشنبه ۲۹ اردیبهشتماه با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در ارتقای جایگاه سازمان و انعکاس دستاوردها و ظرفیتهای گردشگری و میراث فرهنگی استان، اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مردم، نقشی بیبدیل در شفافسازی، اطلاعرسانی و جلب مشارکت عمومی ایفا میکند. تلاشهای شبانهروزی همکاران روابط عمومی در معرفی جاذبههای گردشگری، پوشش اخبار و رویدادها و پاسخگویی به افکار عمومی شایسته تقدیر است.
معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: روابط عمومی برای صنعت گردشگری به منزله اکسیژن برای حیات و رشد آن است و نقش محوری در معرفی ظرفیتها، افزایش آگاهی، اعتمادسازی، مدیریت بحران و تحقق توسعه پایدار گردشگری دارد.
در ادامه این مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات و فعالیتهای مؤثر روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه قدردانی به عمل آمد.
روابط عمومی این ادارهکل در سالهای اخیر با بهرهگیری از ابزارهای نوین اطلاعرسانی و تعامل سازنده با رسانهها و فعالان حوزه گردشگری، نقش مهمی در معرفی ظرفیتها و توسعه گردشگری استان ایفا کرده است.
انتهای پیام/

نظر شما