افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران در مجتمع‌های بین‌راهی کرمان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان در بازدید از مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی استان بر اهمیت افزایش کیفیت خدمات به گردشگران و مسافران تأکید کرد.

به گزارش میراث آریا، مرتضی نیکرو شامگاه دوشنبه ۹ تیر ۱۴۰۴ در بازدید سرزده از تعدادی از مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی استان بر اهمیت توجه به ارتقای کیفیت خدمات رسانی در این مجتمع‌ها در راستای جلب رضایت گردشگران و مسافران تأکید کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان در حاشیه این بازدیدها گفت: توجه به کیفیت خدمات در کنار افزایش کمیت از نکات قابل‌توجه در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران در مجتمع‌های بین‌راهی استان بوده که با برپایی تورهای نظارت ویژه و حضور فعال میدانی کارشناسان این اداره‌کل به‌دنبال تحقق این مهم هستیم.

او در ادامه بیان کرد: تأسیسات گردشگری استان کرمان به عنوان صفحه مقدم خدمات‌رسانی، معرف توان و ظرفیت استان در حوزه گردشگری بوده و توجه به خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران در این حوزه تسهیل کننده و تسریع کننده توسعه پایدار گردشگری کرمان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404041000209
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha