بهگزارش میراث آریا، سیدمهدی حسینی روز یکشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۴ در جریان این نشست گفت: بهروز رسانی خدمات از جمله اقدامات مهمی است که مدیران واحدهای اقامتی استان میبایست برای جلب رضایت گردشگران در دستور کار قرار دهند .
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان قزوین افزود: ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در تمامی تاسیسات سطح استان بهویژه در واحدهای اقامتی میتواند نقش مهمی در افزایش جذب و ماندگاری گردشگران در استان داشته باشد.
حسینی همچنین در این نشست تقویت زیرساختهای اقامتی استان را از جمله نیازهای حوزه گردشگری برشمرد که با حمایت و جلب مشارکت سرمایهگذاران و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود امکانپذیر میشود.
اعضای انجمن حرفهای واحدهای اقامتی استان نیز با بیان مشکلات و چالشهای موجود در حوزه اقامتگاهها، پیشنهاداتی در زمینه آموزش نیروهای انسانی، ارتقاء زیرساختها و استفاده از فناوریهای نوین در خدماترسانی به گردشگران ارائه کردند.
انتهای پیام/
نظر شما